wtorek, 15 kwietnia 2014

Peeling myjący do ciała Joanna z truskawką

Peeling, który raczej mam ochotę zjeść, niż używać go do ciała. :)


Pojemność: 100 ml.
Działanie (opis producenta): Peeling myjący o owocowym zapachu doskonale wygładza i odświeża ciało. Specjalnie dobrana receptura zawiera nawilżający ekstrakt z truskawki oraz drobinki ścierające, które usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka.
Cena: ok. 4 zł w regularnej sprzedaży, kupiony za ok. 2 - 3 zł w Biedronce.

Skład: 
Aqua, Polyethylene, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Disodium Laureth-3 Sulfosuccinate, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Xanthan Gum, Triethanolamine, Polyquaternium-7, Coceth-7, PPG-1-PEG-9 Lauryl Glycol Ether, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Fragaria Chiloensis Extract, Propylene Glycol, Disodium EDTA, Parfum, Synthetic Wax, DMDM Hydantion, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI:16255, CI: 77499


Moja opinia:
Najbardziej w tym peelingu podoba mi się zapach. Jest wspaniały. Od razu mam przed oczami misę truskawek, które mam ochotę pochłonąć w dwie sekundy. :) Ma całkiem sporo drobinek. Bardzo dobrze oczyszcza i wygładza skórę, do tego pozostawia na trochę ten śliczny truskawkowy zapach. Kuszą mnie inne wersje zapachowe z tej serii. Jedyny minus to dla mnie buteleczka. Trudno jest wydobyć resztki peelingu - albo trochę go stracimy, albo rozcieńczymy w wodzie, ale wtedy efekt już nie ten.  

Na pewno po niego sięgnę, jak i po inne wersje zapachowe. Polecam.


8 komentarzy:

  1. Moja ulubiona wersja tych peelingów, też bardzo lubię jego zapach :) Teraz mam wersję gruszkową ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. te peelingi to mój wielki hit :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię te peelingi, chociaż są bardzo delikatne;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam te peelingi, miałam zielony - są cudowne ! : )

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te peelingi przede wszystkim za zapach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam je, ostatnio miałam zapach kiwi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten i kiwi, oba lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go, faktycznie chce sie zjeść :))

    OdpowiedzUsuń