niedziela, 6 kwietnia 2014

Żel pod prysznic do włosów i ciała Fa Sport Double Power

Nie jestem wielką fanką żeli pod prysznic, jednakże ten mnie chyba przekonał do produktów z tej kategorii. :)


Pojemność: 400 ml.
Działanie (opis producenta): Fa Sport Double Power Sporty Fresh zawiera kompleks minerałów izotonicznych, który pomaga skórze się zregenerować, odświeżyć i zrewitalizować po uprawianiu sportu. Bogata formuła chroni naturalną równowagę nawilżenia i zapewnia efekt rozluźnionych mięśni. Energetyzujący świeży zapach działa pobudzająco. pH neutralne dla skóry. Dermatologicznie potwierdzona tolerancja skóry.
Cena: niecałe 10 zł w regularnej sprzedaży, kupiony w promocji za niecałe 7 zł.

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Calcium Chloride, Magnesium Chloride, Taurine, Parfum, Polyquaterinum-7, Citric Acid, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Hexyl Cinnamal, Geraniol, Citronellol, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Sodium Benzoate, CI 17200, CI 19140


Moja opinia:
Żel kupiła mi mama z myślą o moich wyprawach na basen. Jest to produkt, który stosuję pod prysznic po pływaniu. I tu świetnie sprawdza się jego funkcja "2 w 1", czyli żelu do mycia ciała i szamponu. Jest to bardzo praktyczne, bo nie muszę ciągać ze sobą kilku różnych butelek, mam wszystko w jednym. Żel bardzo dobrze myje ciało i, co mnie zaskoczyło, również włosy. Nie mam po nim żadnej "szopy" na głowie, moje włosy są takie, jak zwykle. Jedyna różnica to to, że szybciej się przetłuszczają. Dodatkowo, żel ma przyjemny zapach i - co dla mnie jest ważne - nie czuć potem na moim ciele chloru. Chlor jest bardzo trudno zneutralizować, moim wiecznym problemem był zapach, który się za mną ciągnął i którego nie sposób było się pozbyć. Ten żel dobrze sobie z nim radzi i tak naprawdę, jeśli chodzi o efekt końcowy, to moja skóra ma neutralny zapach. Za to bardzo duży plus. Żel ma konsystencję w sam raz - nie jest ani za rzadki, ani za gęsty, dobrze rozprowadza się po skórze i jest w miarę wydajny. Dobrze się pieni. Jedyne, co mi się nie podobało, to nie do końca dobre zamknięcie. Żel w torbie kilka razy mi się troszkę wylał, więc musiałam nosić go dodatkowo w woreczku, żeby niczego mi nie zabrudził. Nie wiem, czy trafił mi się ferelny egzemplarz, czy po prostu zamknięcie jest niedopracowane. Jednak jeśli lubicie po ćwiczeniach wziąć prysznic i nie lubicie nosić ze sobą setki kosmetyków, to ten żel z pewnością jest wart wypróbowania.

Polecam i pewnie jeszcze go kupię. 

3 komentarze:

  1. Uwielbiam żele Fa ;) wręcz je kocham ;)
    pierwszy obserwator wita! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie pierwszego obserwatora. :) Bardzo mi miło. :)

      Usuń
  2. lubię te żele :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń