niedziela, 6 kwietnia 2014

Pierwszy post - zaczniemy od ulubionego musu do ciała. :) Tutti Frutti brzoskwinia & mango

Jest to jeden z moich ulubionych kosmetyków. Ogólnie rzecz biorąc, firma Farmona to jedna z moich ulubionnych firm. Linia Tutti Frutti to strzał w dziesiątkę dla tych, którzy lubią owocowe zapachy. Ja uwielbiam. :)




Pojemność: 275 ml.
Rodzaj skóry: każda.
Działanie: natłuszczające, odżywiające, wygładzające.
Cena: niecałe 13 zł w regularnej sprzedaży, przeze mnie kupione na promocji w Biedronce za 9 albo 8 zł.

Skład:

SKŁADNIKI AKTYWNE

masło karite, ekstrakt z owoców noni

SKŁADNIKI INCI

Aqua (water), Ethylhexyl stearate, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Propylene glycol, Glyceryl stearate citrate, Paraffinum liquidum (mineral oil), Cetearyl alcohol, Glyceryl stearate, Butyrospermum parkii (shea) butter, Helianthus annuus (sunflower) seed oil, Parfum (fragrance), Panthenol, Morinda citrifolia (noni) fruit extract, Zingiber officinalis (ginger) root extract, Allantoin, Acrylates/c10-30 alkyl acrylate crosspolymer, Xanthan gum, Disodium edta, Sodium hydroxide, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, 2-bromo-2-nitropropane-1,3-diol, Bha, CI 19140, CI 16255.

Moja opinia:
Uwielbiam zapach tego musu. Nie byłam do końca przekonana do niego przed zakupem, spodziewałam się duszącej, mdłej woni. Mile się zaskoczyłam i uwielbiam smarować się nim pod wieczór, zasypiać otoczona tym pięknym, delikatnym zapachem. Zapach długo utrzymuje się na ciele (i nie tylko, bo w pokoju też jest wyczuwalny), ale jest bardzo subtelny i przyjemny. Konsystencję mus ma dla mnie w sam raz, jest lekki i bardzo dobrze rozprowadza się po skórze, dobrze się wchłania. Nie pozostawia żadnego uczucia na skórze, tylko ten śliczny zapach. Oczywiście jest on kwestią gustu, ale mówiąc szczerze, nie jestem miłośniczką takich zapachów, a się w nim zakochałam, więc... ;) Mus jest wydajny i w dobrej cenie.

Polecam i na pewno kupię ponownie. :)


Produkty od Farmony można wygrać w rozdaniu u Jadeit Woman - link: http://www.jadeitwoman.pl/2014/03/rozdanie-u-jadeit-woman.html  
Zachęcam do udziału w rozdaniu. :)

1 komentarz: